Nye muligheder med ny teknologi

Den hurtige teknologiske udvikling resulterer i mange muligheder. Coors ambition er at drive udviklingen i FM-branchen gennem innovative, teknologibaserede serviceløsninger.

Baseret på vores forretningsgrundlag sigter vi mod at forbedre og forenkle de leverede serviceydelser, samt at kombinere ny teknologi med vores kunders nuværende serviceleverancer. På den måde garanterer vi, at vores kunder altid har adgang til de nyeste teknologiske serviceydelser. Lad os vise jer, hvad vi mener med dette, ved hjælp af nogle korte film over nogle af vores seneste digitale initiativer, hvilket sætter Coor i en ledende position som serviceleverandør.

Nye digitale og innovative serviceløsninger

I nedenstående film forklarer vi, hvorledes ny teknologi hjælper Coor med at forbedre serviceleverancen og serviceydelserne til kunderne. Videoen er produceret af Telia, som er en tæt samarbejdspartner i vores innovative udviklingsarbejde.

I næste film kan I lære mere om, hvordan forskellige ting og apparater på et kontor eller i en bygning, kan være forbundet via det samme system ved hjælp af Internet of Things. Filmen er produceret på Coor koncernens hovedkontor i Kista nær Stockholm i Sverige, hvor vi benytter alle vores smart-koncepter og digitale løsninger til at arbejde smartere samt opnå højere arbejdsglæde og bedre arbejdsmiljø for vores medarbejdere.

I nedenstående film vises vores unikke digitale kundeportal - Coor Performance Portal. Kundeportalen bliver tilpasset den enkelte kundes behov og ønsker, og systemet understøtter mere end 100 prædefinerede rapporter. Portalen giver overblik over: status på serviceleverancen, økonomi og arbejdsordrer for den enkelte kontrakt.

I nedenstående film kan I se, hvordan en fejlmeldingsproces kan være nem og enkel - helt digitalt! I Coor arbejder vi med QR-koder hos næsten alle vores kunder. Det giver mange fordele for alle parter, da fejlmeldingsmetoden sikrer hurtig fejlmeldingsproces, korrekt udfyldning af data og ikke mindst mindre manuel arbejde, da fejlmeldingen lander via et system direkte til den udførende person.