Coor tilbyder serviceydelser inden for interne services (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af kundernes servicevirksomhed. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Vi kalder det smart service – SERVICE med IQ.

Coor har markedets bredeste udbud af services og specialistkompetence inden for tre områder:

  • Interne services (kantinedrift, rengøring, kontorservice, postomdeling, vagtservice, receptionsservice, mødeforplejning, handyman-opgaver og andre soft FM services)
  • Ejendomsservice og Property management (hard FM som håndværksservice, viceværter, ejendomsvedligeholdelse, ejendomsdrift, energioptimering m.v.)
  • Strategisk rådgivning (forbedringsarbejde, intelligente serviceløsninger, ledelsessupport, rapporteringssystemer, projekt- og bygherrerådgivning m.v.).

Coor blev grundlagt i 1998 og børsnoteret på Nasdaq Stockholm i juni 2015.

Blandt Coors kunder findes mange offentlige og private virksomheder i alle størrelser og fra forskellige brancher. Du finder oversigten over Coors kunder her. I Danmark servicerer Coor dagligt over 20.000 servicebrugere på mere end 300 adresser. Der er 6.100 medarbejdere ansat, primært i Danmark, Sverige, Norge og Finland og årsomsætningen lød på 6 mia. DKK i 2015. Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm.

Geografisk spredning

Coor har kunder i Sverige, Norge, Danmark og Finland, samt i landene Belgien, Estland, Polen og Ungarn. Vores største marked er Sverige (inklusiv Belgien, Polen og Ungarn) svarende til 53 procent af omsætningen i regnskabsåret 2015. Dernæst kommer Norge med 28 procent, Danmark med 12 procent og Finland med 7 procent af den samlede omsætning.

Historie

Coor corporate brochure (UK)