Resultatet af årets miljøauditering i facility servicebranchen

Siden 2010 har Coor gennemført en omfattende miljøgennemgang af alle de serviceydelser, som Coor til dagligt udfører hos kunder i hele Norden. Miljøgennemgangen bliver udført ved hjælp af miljøværktøjet Coor Green Services.

Coor Green Services er et udviklingsværktøj, som kortlægger serviceydelsernes miljøpåvirkninger. En lav miljøpåvirkning resulterer i, at servicen bliver miljømærket. Mærkningen findes i to niveauer: Guld og Sølv.

38 Guld, 39 Sølv

I 2015 blev 86 af vores kunder miljøauditeret. Af disse 86 kunder opnåede 38 guldstatus og 39 sølvstatus på trods af, at kriterierne er blevet skærpet. At opnå sølv- og guldstatus er svært, og indebærer at vores kunder aktivt vælger serviceydelser med lav miljøpåvirkning.

Guldstatus til disse kunder

  • Ericsson Danmark
  • DR, Danmark
  • GN Store Nord A/S, Danmark
  • Arabiakeskus
  • CGI, Karlstad
  • Coor Service Management, Kista
  • DNVE Stavanger
  • Ericsson, Jorvas
  • Ericsson, Kumla
  • Ericsson, Borås
  • Ericsson, Linköping
  • Ericsson, LuleåEricsson, Lund
  • E.ON, Stockholm
  • Fortum, Karlstad
  • ICA, Helsingborg
  • ICA, Kungälv
  • ICA, Kallebäck
  • ICA, Kalhäll
  • ICA, Borås
  • ICA, Solna
  • ICA, Sundbyberg
  • ICA, Västrås Mimer
  • ICA, Västerås Hacksta
  • ICA, Umeå
  • LF, Stockholm
  • Microsoft, Kista
  • Microsoft, Lysaker
  • NCC, Stockholm
  • NCC, Umeå
  • Oulun Yliopisto
  • Skype Sweden, Stockholm
  • Technopolis Kuopio
  • TeliaSonera, Trondheim
  • Vasakronan, Regionkontor Uppsala
  • Vasakronan, Regeringsgatan
  • Vasakronan, Solna Access
  • Vasakronan, KlaraZenit

Oversigt over de 77 kunder, som har opnået guld- og sølvniveau.

Vil I vide mere?