Resultatet af årets miljøauditering i facility servicebranchen

Siden 2010 har Coor gennemført en omfattende miljøgennemgang af alle de serviceydelser, som Coor til dagligt udfører hos kunder i hele Norden. Miljøgennemgangen bliver udført ved hjælp af miljøværktøjet Coor Green Services.

Coor Green Services er et udviklingsværktøj, som kortlægger serviceydelsernes miljøpåvirkninger. En lav miljøpåvirkning resulterer i, at servicen bliver miljømærket. Mærkningen findes i to niveauer: Guld og Sølv.

36 Guld, 37 Sølv

I 2016 blev 76 af vores kunder miljøauditeret. Af disse 76 kunder opnåede 36 guldstatus og 37 sølvstatus på trods af, at kriterierne er blevet skærpet. At opnå sølv- og guldstatus er svært, og indebærer at vores kunder aktivt vælger serviceydelser med lav miljøpåvirkning.

Guldstatus til disse kunder

  • DR (Danmark)
  • Ericsson Copenhagen (Danmark)
  • Fisketorvet (Danmark)
  • GN Store Nord A/S (Danmark)
  • Ericsson Kumla
  • Ericsson Borås
  • Ericsson Linköping
  • Ericsson Luleå
  • Ericsson Karlskrona
  • Ericsson Lund
  • Skype
  • Telia Karlstad
  • NCC Solna
  • NCC Umeå
  • CGI Karlstad
  • Tieto Karlstad
  • Fortum Karlstad
  • Länsförsäkringar Stockholm
  • Tieto Skellefteå
  • Tieto Luleå
  • Tieto Sundsvall
  • Tieto Östersund
  • Tieto Umeå
  • Statoil
  • IFS
  • Infinera
  • WSP
  • Vasakronan Regeringsgatan 20
  • Vasakronan KlaraZenit
  • E.ON Örebro
  • EON Klarabergsviadukten Stockholm
  • Ericsson Fornebu
  • Microsoft Lysaker
  • Ericsson Jorvas
  • Technopolis Kuopio
  • Savonia

Oversigt over de 76 kunder, som har opnået guld- og sølvniveau.

Vil I vide mere?