coor_servicenormen_sba

Servicenormen - hvad betyder det for jer?

Formålet med Servicenormen er, at man som virksomhed har forpligtet sig til at levere højt kvalificerede ydelser baseret på klart definerede normer og metoder.

Servicenormen er også et signal til omverdenen om, at Coor er værd at samarbejde med og arbejde i. En virksomhed, man kan have tillid til og stole på. Såvel som kunde og medarbejder og som myndighed og samfund.

Servicenormen er inddelt i disse temaer:

  • Økonomiske Attester
  • Kvalitetsstyring
  • Miljø
  • Arbejdsmiljø
  • Personalepolitik
  • Uddannelse
  • Underleverandører

Coors adm. direktør Jørgen Utzon er bestyrelsesformand i SBA, og fortæller i videoen om Servicenormen og deres seneste kampagne - "Samfundsansvar er ikke noget, vi bare taler om"!

Vil I vide mere?

Jørgen Utzon

Jørgen Utzon

Adm. direktør Danmark

+45 2363 7178

Jorgen.Utzon@coor.com