Nova, DK, Nyhedsbrev

Nova no. 3

Jorgen_Utzon

Kære læser

Kommunalvalget er lige på trapperne og med det, løfter om blandt andet forbedret kvalitet i de serviceydelser, som kommunerne og deres samarbejdspartnere dagligt leverer til danskerne.

Læs mere
Coor

Hvordan bliver man en god rengøringskunde?

ten Mortensen er én blandt flere rengøringseksperter hos Coor. Han har stor erfaring med både rollen som indkøber og med at skrive og regne på tilbud. Hans erfaringer fortæller ham, at der findes en bestemt type af fejl, der...

Læs mere
foodbycoor

Food by Coor - sætter krydderi på frokosten

At Coor er én af Nordens førende serviceleverandører ved de fleste, men at Coor samtidig er markedets største mad- og drikkevareleverandør, har langt færre kendskab til. Restaurantkonceptet Food by Coor skal ændre på den sag...

Læs mere
restaurangmat

”Hvad udmærker en god kantine?”

Lisa Stjernqvist fra Rigspolitiet i Danmark har svaret.

Læs mere
smartrespons

Kvalitet er også et spørgsmål om kommunikation

En rigtig god service skal fungere på alle niveauer, fra det strategiske og taktiske til det operative. Hos Coor udvikler vi løbende vores servicesvar og fejlmeldingsrutiner. Det skal være enkelt og let at fejlmelde, ligesom...

Læs mere
sakerhet

God sikkerhed - lær at tænke som udøveren

Fremtidens sikkerhedsløsning stiller krav til køberen, der skal turde gøre op med forestillingen om, at høj sikkerhed afhænger af den fysiske vagtbemanding. Som en del af Coor Security Center, der får hjemme på Coors nye...

Læs mere
flexare

Fremtidens fleksible arbejdsplads

Fleksibilitet er ikke længere kun et krav til kommende medarbejdere – også de fysiske omgivelser skal være fleksible. Længere transporttider, varierende arbejdsopgaver og skiftende samarbejdspartnere stiller krav til...

Læs mere