Sprog / Websted

Languages

Change site

Bedre, mere intelligent, venligere og grønnere

I vores konstante stræben efter at udvikle både os selv og vores virksomhed har vi som forberedelse til 2014 defineret fire nytårsløfter, som vi vil arbejde hårdt for at opfylde. Vi skifter gear og gennemfører en del forandringer, som vi håber, at du som kunde vil opfatte som inspirerende. Målsætningen er, at vi skal blive en endnu bedre serviceleverandør.

De bedste løsninger på markedet – også for mindre kunder

Coor skal være en serviceleverandør for alle. Vi har stor erfaring med håndtering af komplekse løsninger til store og krævende kunder – det er vi de bedste til i Norden – men vi vil være endnu bedre til rentable løsninger til mindre kunder. I 2014 laver vi derfor et antal standardiserede løsninger, som er endnu bedre tilpasset det pågældende segment. Målet er at øge andelen af mindre kunder, og vi vil arbejde hårdt for at nå målet.

Mere intelligente ydelser

Coor tilbyder mere end 100 serviceydelser, og vores ekspertise er førende inden for mange af disse. I 2014 vil vi fremhæve nogle af de ydelser, som vi især satser på: rengøring, ejendomsservice samt kantinedrift. Vi lover at udvikle vores tilbud og tilpasse disse ydelser til forskellige kundegrupper. Vi kommer også med 2-3 nye unikke produkter i vores "smart concept"-serie, som vi vil tilbyde til vores nuværende kunder.

Vi skifter gear og gennemfører en del forandringer, som vi håber, at du som kunde vil opfatte som inspirerende.

Jørgen Utzon, Adm. direktør, Coor Service Management i Danmark

Venligere optræden

Service handler i bund og grund om at kunne levere varen og om attitude. For nogle år siden begyndte Coor at arbejde mere aktivt med attitude og adfærd. Vi har en særlig uddannelse, "Service i verdensklasse", til vores medarbejdere. I 2014 intensiverer vi denne satsning. Læs mere i næste nummer af Nova.

Grønnere serviceydelser

Vi kommer til at fortsætte med at definere vores Coor Green Services – vores unikke værktøj til at gennemgå serviceydelser ud fra et miljøperspektiv. Ved hjælp af Coor Green Services kan vi føre en konstruktiv dialog med vores kunder, og proaktivt foreslå miljøforbedrende tiltag. Dette kommer i endnu højere grad til at være fokuset i år 2014.

Jörgen

Jørgen Utzon

Adm. direktør Danmark