Hvad er god service for dig?

Kunder fra hele Norden giver deres syn på forskellige spørgsmål. I dette nummer besvarer de et spørgsmål om, hvad god service er for dem.

Stora Enso

Erik Sjölund, Stora EnsoErik Sjölund

God service er for mig: Lydhør og respekt for kundens behov, samt fleksibilitet hvis forholdene ændres hos kunden. Desuden er det vigtigt med ubetinget åbenhed og ærlighed, når problemer opstår i forbindelse med leverancen.

Cap Gemini

Håkan ArnstadHåkan Arnstad

En god serviceleverandør har god kendskab til kundens virksomhed og ønsker. På den måde kan leverandøren hurtigt agere ved hændelser samt foreslå effektiviseringsmuligheder og besparelser. En anden forudsætning er at være "nærværende" på kontrakten og i kundens virksomhed. At udføre runderinger på hele virksomheden, så man proaktivt kan opfange fejl og forbedringsmuligheder.

University of Oulu

Mella SeppänenMella Seppänen

God service er, når man udfører service ud fra det aftalte. Så ved både kunden og serviceleverandøren at alt fungerer, som det skal. En driftsikker og professionel virksomhed er en absolut forudsætning for god service. Det er vigtigt, at serviceleverandøren er fleksibel og kan tilpasse sig til forandringer, som opstår hos kunden. En smidig kommunikation er speciel vigtig ved forandringer.

Microsoft Torggata

Lillian KjølbergLillian Kjølberg

God service er for mig, når jeg får lidt mere end forventet - og leveret med et smil.