Sprog / Websted

Languages

Change site

MyWorkplace

Hele arbejdspladsen - i én app. I Coor My Workplace får dine medarbejdere hurtigt og enkelt adgang til en række forskellige tjenester direkte fra telefonen. I appen kan de gøre alt fra at fejlmelde kontormaskiner og booke mødelokaler til at få hjælp til at finde en ledig parkeringsplads, tjekke dagens frokost og notere sig de seneste nyheder fra chefen.

Nogle af de mulige funktioner i Coor My Workplace:

Se i realtid, hvilke områder der er tilgængelige
I Coor My Workplace-appen kan medarbejderne se og booke tilgængelige mødelokaler. Kombineres bookingsystemet med sensorer, har man desuden muligheden for at se, om der rent faktisk sidder nogen i mødelokalet, eller om det er ubenyttet. Læs om Smart Utlization for at finde ud af, hvordan man effektiviserer kontoret med hjælp fra reservationssystem.

Kommuniker med dine medarbejdere
Du kan hurtigt og enkelt lægge information og nyheder ud til dine medarbejdere i appen.

Enkel fejlmelding
Med hjælp fra SmartResponse er det muligt at oprette en fejlmelding direkte i appen. Det er bare at scanne QR-koden på printeren, kaffemaskinen eller skærmen, der skal repareres, så sendes der en besked til virksomhedens servicedesk.

Find parkeringsplads
For medarbejdere, der tager bilen på arbejde, er det skønt at vide, at der er en ledig parkeringsplads, når man kommer frem. I Coor My Workplace er der mulighed for en løsning med sensorer og kortvisning, som viser tilgængeligheden på en let og overskuelig måde.

Klimasmarte medarbejdere
En anden mulig funktion er cykelservice, som bookes direkte i appen. Forbundet med den kommunale trafik kan appen også vise næste bus- eller togafgang.


Coor My Workplace i korthed:

I dag er det almindeligt, at medarbejdere har brug for at gå ind i en række forskellige systemer for at kunne gøre det, de vil. Med Coor My Workplace får medarbejderne i stedet de mest almindelige tjenester samlet ét sted, med et enkelt klik.

  • Se og book ledige lokaler og andre områder i realtid.
  • Saml alle servicekontakter ét sted.
  • Vis, hvad kantinen serverer i dag.
  • Gør fejlmeldinger lettere.
  • Kommuniker med medarbejderne gennem målrettede underretninger og nyheder.
  • Gør det lettere at tage til og fra arbejde - med bil, cykel eller offentlige transportmidler.

Vil i vide mere?

Emil Hassing

Head of Innovation & digitalization