Sprog / Websted

Languages

Change site

Coor SmartResponse gør fejlrapportering nemt for virksomheden

Hvad sker der, hvis kopimaskinen går i stykker, elevatoren er ude af drift, eller nogen spilder kaffe på gulvtæppet i mødelokalet? Ofte ingenting. Tid er dyrebar, og det kan være besværligt at rapportere det, så det kan være fristende at lade en anden tage sig af problemet.

Det kemiske skum, der anvendes til rengøring | Coor

Coor SmartResponse gør det lettere at rapportere fejl

Coor SmartResponse gør fejlrapportering så enkel, at medarbejderen, der opdager fejlen, hellere vil rapportere den end ignorere den. Ved hjælp af unikke QR-koder på fx kopimaskiner, automater, elevatorer, toiletter og konferencefaciliteter kan medarbejderen rapportere via ens smartphone. Det eneste det kræver, er at downloade en QR-læser fra App Store eller Google Play.

Coor SmartResponse gør fejlrapportering så enkel, at medarbejderen, der opdager fejlen, hellere vil rapportere den end ignorere den.

Hurtigere fejlretning og bedre resultater

Når alle enheder og lokaler får en unik kode, bliver håndteringen af fejlrapportering og udbedring lettere. Da hver QR-kode indeholder information om placeringen og den specifikke enhed eller det pågældende område, dokumenteres fejlene mere tydeligt. Hermed minimeres risikoen for misforståelser, og de udførende handymænd m.v. kan planlægge og udføre deres arbejde mere effektivt. Dette reducerer tiden fra fejlrapportering til udbedring, mens kvaliteten i det udførte arbejde samtidig optimeres.

Kort om SmartResponse

  • Unikke QR-koder placeres direkte på vigtige enheder og lokaler
  • Ved hjælp af en smartphone eller tablet med en QR-læser, åbner QR-koden en webformular til fejlrapportering
  • Ved at angive en mail i webformularen modtager medarbejderen, der rapporterer fejlen, en notifikation, når fejlen er blevet afhjulpet
  • Fejlrapporten sendes derefter direkte til Coor, som planlægger og gennemfører fejlretningen

Vil i vide mere?

Emil Hassing

Head of Innovation & digitalization