Coor lander ny millionkontrakt med GN Store Nord

Med afsæt i et tæt samarbejde gennem ti år forlænger og udvider GN Store Nord en omfattende servicekontrakt med Coor.

Højt serviceniveau, et godt og dedikeret team samt gensidig tillid var afgørende, da GN Store Nord skulle vælge samarbejdspartner til virksomhedens mange facility management-services. Afgørende parametre, som nordens førende facility management-leverandør Coor har opfyldt gennem samarbejdet med GN Store Nord siden 2009. 

  • Coor har leveret rigtig god og gnidningsløs service alle årene. Vi er glade for samarbejdet og rigtig glade for det team, de har hos os i alle funktionerne. De har en høj ansvarsfølelse og stopper ikke, før det hele spiller. Så når målsætninger, resultater og kemi matcher, er det helt naturligt at fortsætte samarbejdet, siger Brian Iversen, VP Group Finance hos GN Store Nord.

Den danske virksomhed, der fylder 150 år i år, beskæftiger 1100 medarbejdere på hovedkvarteret i Ballerup og havde i 2018 en global koncern-omsætning på 10 milliarder DKK. Virksomheden er i dag verdens teknologisk førende høreapparats- og headsetproducent og eksporterer sine produkter til det globale marked.

Grønne løsninger og opgradering af kantinen

Samarbejdet mellem virksomhederne startede med ejendomsdrift og kantine, men for fire år siden udvidede GN Store Nord samarbejdet til at omfatte alle ydelser inden for integreret facility management. Med forlængelsen er det lykkedes Coor både at genvinde kontrakten og samtidig udvide denne til også at fokusere på udvikling af flere grønne løsninger samt en opgradering af kantinen.

  • Vi er utrolig glade for, at samarbejdet med GN Store Nord fortsætter – og vi glæder os til at gå i gang med næste fase i partnerskabet. 10 årsjubilæet er samtidig starten på et nyt kapitel, hvor vi nu også skal gennemgå og optimere arbejdsprocesser og installationer hos GN Store Nord for at sikre, virksomheden er på forkant med bæredygtige løsninger, understreger divisionsdirektør Thomas Fog fra Coor.