Coors kundemagasin Smarter Worklife er nomineret til Den Svenske Designpris 2019

Magasinet Smarter Worklife er nomineret til den prestigefyldte Svenske Designpris Swedish Design Award. Swedish Design Award er en konkurrence for bedste grafiske design og kommunikation. Afstemningen finder sted mellem den 2. september og den 9. september 2019.

I Smarter Worklife kan Coors kunder læse om fremtidens arbejdsliv. Du finder nyheder og inspiration til ting, der gør arbejdslivet smartere, sjovere og mere bæredygtigt.

- Magasinet har fået en flot modtagelse fra vores kunder, og vi har nået flere og nye målgrupper, end vi gjorde tidligere, siger Magdalena Öhrn, kommunikationsdirektør i Coor.

Coor er en af ​​Nordens førende leverandører af Facility Management ydelser og tilbyder alle de tjenester der kræves for, at en virksomhed eller offentlig virksomhed fungerer godt og effektivt.

- Kundemagasinet Smarter Worklife har til formål at beskrive og informere om, hvad et moderne arbejdsliv handler om på en inspirerende og let tilgængelig måde. Tidligere lavede vi en traditionel trykt brochure, men sidste år besluttede vi at udvikle dette magasin. Derfor er vi meget glade for, at Smarter Worklife er nomineret til Den Svenske Designpris 2019 i kategorien Kundemagasin, fortsætter Magdalena Öhrn.

Magasinet er ikke kun en trykt udgave, men er grundlaget for yderligere kommunikation - i sociale medier, i nyhedsbreve, på hjemmesider og i forbindelse med forskellige begivenheder.

Afstemningen om de nominerede til prisen er åben for alle og løber mellem den 2. september og den 9. september 2019 på www.svenskadesignpriset.se 

Bestil en kopi af Smarter Worklife her: https://www.coor.com/news-and-media/smarter-worklife/