Coor forbedrer indeklimaet

Indeklimaet på arbejdspladsen påvirker os alle og angår os alle. Undersøgelser har vist, at ren luft på en arbejdsplads kan øge produktiviteten med helt op til 12 %. Coor præsenterer derfor nu SmartClimateTM – et system, der kan måle og forbedre indeklimaet.

Dårlig luft i mødelokaler, støj i kontorlandskaber, for varmt eller for koldt. Indeklimaet på en arbejdsplads påvirker alle, og der er en tæt sammenhæng mellem et godt indeklima og medarbejdernes trivsel og produktivitet. Coor præsenterer nu SmartClimateTM, et system, der ved hjælp af trådløse følere måler indeklimaet. Coors arbejdspladskonsulenter analyserer data fra følerne og tilbyder en skræddersyet løsning til hver enkelt kunde.

- Coor SmartClimateTM gør det muligt at udvide vores tilbud af smarte løsninger, der er baseret på IoT-teknologi. Løsninger, der hjælper vores kunder med at skabe attraktive, sunde og produktive arbejdspladser for medarbejderne, forklarer Theis Lange, chef for forretningsudvikling i Coor Property.

SmartClimate kort fortalt

• Trådløse følere måler forskellige forhold som temperatur, fugtighed, CO2-udledning og støj
  • Coors arbejdspladskonsulenter gennemfører samtidig kvalitative interviews
  • Coors arbejdspladskonsulenter kombinerer kvantitative og kvalitative data og kan derfor tilbyde skræddersyede løsninger, der kan forbedre indeklimaet.

Læs mere på coor.dk

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:

Theis Lange, chef for forretningsudvikling i Coor Property, theis.lange@coor.com, +45 2787 2452

Louise Blom, kommunikationschef, Coor Danmark, louise.blom@coor.com, +45 5336 5838