Femårig IFM-aftale med MAN Diesel & Turbo

Coor har underskrevet en femårig IFM-aftale med motor- og teknikgiganten MAN Diesel & Truck, der er en del af Volkswagen Group. Kontrakten løber over fem år og har en estimeret værdi af op til 150 millioner kroner i kontraktperioden.

Opgaven for Man Diesel & Turbo starter i juni 2018 og indebærer facility management-services på MAN Diesel & Turbos seks danske sites i København, Ishøj, Holeby og Frederikshavn. Dermed er Coor ansvarlig for kantine, grønne arealer, rengøring, reception og post samt drift og vedligeholdelse af MAN Diesel & Turbos ejendomme.

Kontrakten hviler på et fundament af innovative og datadrevne serviceløsninger som QR-koder, sensorteknologi, webshop, performance portal og intelligente monitoreringsløsninger.

” Vi er både glade og stolte over at vinde opgaven for MAN Diesel & Turbo. Ikke mindst fordi alle Coors kompetencer og intelligent løsninger bliver aktiveret og dermed skaber størst mulig synergi i forbindelse med facility management-opgaverne i Danmark. Samtidig passer MAN Diesel & Turbos værdibaserede tilgang til deres medarbejdere godt med Coors værdisæt, hvormed samarbejdet er et godt match på flere parametre, siger adm. direktør Jørgen Utzon fra Coor.