coor_service_med_IQ

Selvfølgelig kan service være intelligent

Hos Coor mener vi, at service i allerhøjeste grad kan være intelligent, hvis formålet med servicearbejdet går ud på at tilføre merværdi til kundernes kernevirksomhed.

Hvis man kan udvikle serviceydelser og -funktioner hos private og offentlige virksomheder, så de bliver effektiviseret og dermed sparer kunden tid og penge. Og i sidste ende hjælper kunden med at blive konkurrencedygtig, så er service intelligent, siger Mikael Stöhr, koncernchef i Coor.

Service med IQ

Vores virkelige styrke, og det som adskiller os fra andre i branchen, er vores evne til at lede og løbende udvikle serviceleverancen til vores kunder, så de tilpasses kundernes skiftende udfordringer og behov. Vi kalder det Service med IQ, som skaber unikke, fleksible og værdiskabende løsninger.

...det som adskiller os fra andre i branchen, er vores evne til at lede og løbende udvikle serviceleverancen til vores kunder, så de tilpasses kundernes skiftende udfordringer og behov.

Mikael Stöhr, Koncernchef, Coor

Service with IQ er service, som tilfører en klar og tydelig værdi til vore kunders kernevirksomhed. Det kan dreje sig om at ændre rutinerne for, hvornår maskiner skal serviceres for at øge produktionskapaciteten. Eller at skabe et nyt system for vasketøjshåndteringen på et sygehus for at kunne give en bedre pleje. Eller at omlægge posthåndteringsrutinerne på en måde, som passer kontorpersonalet bedre.

Firmaer har brug for intelligent service

Hvad betyder så dette for vores kunder? Jo, Coor optimerer din virksomhedssupport, så den kan supportere din virksomhed på den bedste måde. Vi giver dig en skræddersyet og fleksibel serviceleverance, som let kan skaleres op eller ned i takt med dine aktiviteter.

Se os som et ekstra tandhjul eller et ekstra gear - på sigt hjælper vores serviceydelser din virksomhed med at blive både mere konkurrencedygtig og effektiv. Det lyder måske lidt indbildsk, men det er ingen tilfældighed, at brancheførende virksomheder som AB Volvo, Haldor Topsøe, Skanska, Pandora, politiet, VELUX Gruppen, TeliaSonera, Statoil, Ericsson og Nokia findes på vores kundeliste.

Intelligente virksomheder har brug for intelligent service - SERVICE med IQ.

Mikael Stöhr
Koncernchef