Coor er partnere med Proptech Symposium 2024

Partnerskabet understøtter Coors fokus på at reducere bygningers CO2-forbrug og øge menneskers trivsel i bygningerne.

Anders Kjellerup, Divisionsdirektør, Property & Soft, er ikke i tvivl om den betydning, som partnerskabet med Proptech Symposium har for Coors fokus på udvikling af bygningsdrift:

”Ved at være partnere på Proptech Symposium, hvor branchens eksperter mødes og deler viden om best practice, får vi et eksklusivt kig ind i fremtidens FM-løsninger, der kan bringe os endnu mere i front som branchens bedste IFM leverandør med et kompromisløst kundefokus.”

Kunderne efterspørger optimeret bygningsdrift

Derfor har det en stor kundeværdi for Coor at være partnere på Proptech Symposium, fortsætter Anders Kjellerup, med konkrete eksempler:

”Vi vil levere endnu stærkere løsninger på alt fra energiforbrug til kontorindretning, medarbejderfastholdelse og bygningsvedligehold, som vi ved betyder meget for vores kunder.”

På selve dagen for Symposium, d. 13. maj, optages der en podcast med Coor og en ny kunde, hvor Coor hjælper kunden med at skabe en unik og anderledes kundeoplevelse, end der er tænkt før i Danmark inden for et specifikt marked. Navnet på kunden er endnu ikke offentliggjort, men Anders Kjellerup tøver ikke med at sætte ord på betydningen af samarbejdet:

”Sammen med vores kunde går vi forrest med at nytænke space-as-a-service på en helt særlig oplevelsesorienteret måde, det kan betyde meget for, hvordan både vi og branchen fremover indtænker oplevelse i kontrakterne. Og så er det en kontrakt, hvor vi er med til at påvirke mange danskeres hverdag i en retning med mere respekt for naturen."