Jorgen_Utzon

Et blik frem mod 2014

Et nyt år står for døren, og selvom vi er tilfredse med det, vi har opnået i 2013, lover vi, at 2014 kan blive endnu bedre. Vi er faktisk så sikre på det, at vi har formuleret fire nytårsløfter til vores kunder. Dem kan du læse mere om her i Nova. Hvis du vil vide mere konkret, hvad løfterne indebærer for dig, så er du velkommen til at ringe.

Vores vision er at være førsteprioritet for de kunder og medarbejdere, der vil samarbejde med eller arbejde i en servicevirksomhed. Hvis det skal lykkes, skal vores tilbud være attraktive, både som leverandør og som arbejdsgiver. Vi skal også være lydhøre over for, hvordan folk opfatter os – hvad gør vi godt og hvad kan vi gøre bedre.

I arbejdet med at forstå hvordan folk opfatter os, er vores regelmæssige, koncernomspændende undersøgelser et vigtigt redskab. Vi forsøger naturligvis at opfange synspunkter og meninger i den løbende dialog, men undersøgelserne er et nyttigt instrument, der hjælper os til at fokusere på de rigtige ting. I efteråret var det blevet tid til en ny undersøgelse, og i dette nummer af Nova præsenteres det samlede resultat. Jeg vil gerne sige tak til alle kunder og medarbejdere, der tog sig tid til at deltage i undersøgelserne.

Jørgen Utzon, Adm. direktør, Coor Service Management i Danmark

Inden året rinder ud, har vi tid til at lancere vores nye produktserie: smart concepts ®. Vi har ganske enkelt samlet vores mest populære koncepter, så det bliver let for alle at få del i effektive og moderne løsninger, der både er ressource- og tidsbesparende. Det er egentlig en win-win-situation, eftersom løsningerne forenkler tilværelsen for ikke bare servicebrugere og ordregivere, men også for vores egne servicemedarbejdere.

Med ønske om en rigtig god jul og et spændende nyt år til alle!

Med venlig hilsen,
Jørgen Utzon