Jorgen_Utzon

Kære læser

Kommunalvalget er lige på trapperne og med det, løfter om blandt andet forbedret kvalitet i de serviceydelser, som kommunerne og deres samarbejdspartnere dagligt leverer til danskerne. Der stilles nye og anderledes krav til serviceydelserne og processerne omkring dem, og stadigt flere kommuner indgår tættere samarbejdsaftaler med deres leverandører – samarbejdsaftaler, der skal hæve kvalitetsniveauet men samtidig optimere arbejdsgangene og reducere omkostningerne.

Det behøver således ikke være modstridende, at ville indfri ønsket om mere og bedre service, samtidig med at omkostningerne holdes nede. Som Nordens førende serviceleverandør har Coor i årevis drøftet spørgsmål af netop den type med hundredvis af private og offentlige kunder. Vi har med andre ord faktisk allerede løst dit problem – bare for en anden kunde.

Hos Coor har vi stor erfaring med over 100 forskellige serviceydelser. Vi ved, hvordan vores kunder får det maksimale ud af deres ressourcer. Vi ved, hvordan man bedst koordinerer de forskellige ydelser og på den måde opnår synergier og frigør tid. Vi ved, hvor vi kan finde besparelserne. Og vi ved, hvordan man opbygger en god og effektiv brugerflade, så vi sikrer os, at vores kunder forbliver tilfredse.

Vores opgave er at gøre dit arbejde lettere.

Jørgen Utzon, Adm. direktør, Coor Service Management, Danmark

Nogle af vores løsninger kan du læse om her i Nova kundeblad. I dette nummer giver vi dig tips til, hvordan du bør tænke, når du skal bygge en ny sikkerhedsløsning op, hvad du bør overveje, når du indgår en rengøringsaftale og hvad det vil sige at drive en god og velbesøgt personalekantine. Vil du have mere inspiration eller skal vi sammen drøfte jeres udfordringer, håber jeg meget, at du vil kontakte os. Vores opgave er at gøre dit arbejde lettere.

Jørgen Utzon
Adm. direktør

Coor Service Management, Danmark

Jörgen

Jørgen Utzon

Adm. direktør Danmark

+45 2363 7178

Jorgen.Utzon@coor.com