Når man som Odense Sport og Event lever af at skabe unikke oplevelser til gæsterne på et hotel, på messer og til sportskampe, så kræver det en servicepartner, der er til at stole på – døgnet rundt. Et tæt samarbejde under corona, fokus på de rette kompetencer og udvikling af hverdagens arbejdsprocesser var afgørende for, at Odense Sport og Event forlængede deres kontrakt, med Coor, fortæller hotelchef Tina van der Zee:
”Siden 2017 har Coor været serviceleverandør hos Odense Sport og Event. Med den nye ledelse her i 2021 har Coor stillet op for os i alle situationer, midt i ferien eller om aftenen. Coor ser simpelhen ud over selve opgaven og gør det, der skal til. Og så er det personlige samarbejde med vores kontaktpersoner supergodt. De lytter til både vores og medarbejdernes ønsker og behov, og jeg er fuldstændig tryg ved at fortsætte samarbejdet med dem i endnu tre år.
Et godt samarbejde i hverdagen giver værdi
Ejendomschef Mathias Bønnelykke har også oplevet det stærke samarbejde og understreger, at Coor også har vist sig som prisstærke. Men for ham er det daglige samarbejde om arrangementer og optimering af arbejdsrutiner dét, der gør udslaget – gerne i mange år endnu:
”Vi håber, at Coor også fremover gør et godt stykke arbejde, og vi håber på et evighedsamarbejde. Så længe varen bliver leveret så godt, har vi ingen interesse i at skifte!”
Bæredygtighed og personaleudvikling i fokus
En del af kontraktfortsættelsen er at fokusere på bæredygtighed og personale, fortsætter Tina:
”Nogle af vores medarbejdere kommer nu på danskkursus. Jeg er super glad for, at de får den mulighed gennem Coor. Det gør, at vores medarbejdere kan yde bedre service og skabe oplevelser til vores kunder. Udover det har Coor også sørget for, at vi har fået ansat netop de kritiske kompetencer, vi har efterspurgt. Desuden har vi fokus på bæredygtighed, hvor Coor bidrager.