Sådan får vi fremgang
Nøglen til Coors fremgang er en struktureret model, som viser, hvordan virksomheden skal drives.
Modellen består af fire trin:
1. At indgå aftaler
Vi afgiver altid konkurrencedygtige og kundetilpassede tilbud baseret på veldefinerede principper, som udvikles af en stærk salgsorganisation.
2. Integration og forandringsarbejde
Integrationen påbegyndes umiddelbart efter aftalens indgåelse, og når Coor overtager ansvaret for den interne FM-virksomhed hos kunden, gennemføres en struktureret og gennemprøvet overtagelsesproces under ledelse af en erfaren projektleder.
3. Serviceleverance
Coors leverance sker ude hos kunderne. Serviceydelser kan enten udføres af Coor-medarbejdere ansat på den enkelte kundes lokalitet, eller via tilkalder og underleverandører.
4. Virksomhedsstyring
Coor fokuserer på både intern og ekstern virksomhedsstyring, hvilket bl.a. omfatter opfølgning på økonomiske nøgletal "nedefra og op". Yderligere har vi fokus på at afholde regelmæssige kundemøder, for herigennem at sikre en optimal serviceleverance, der lever op til kundens tilfredshed.