Stefan Hyttfors fortæller om vigtigheden af kundeoplevelsen | Coor

Kundeoplevelsen

Kundeservice er ikke en afdeling på arbejdspladsen længere; det er en tankegang og ikke mindst en holdning.

Kravene til en unik kundeoplevelse er stigende, og der er en forventning om, at virksomhederne skal se på kunden som et individ fremfor en del af en målgruppe. Men hvad forventer folk af fremtidens serviceoplevelse, og hvordan kan du som leverandør eller arbejdsgiver leve op til disse forventninger?

Stefan Hyttfors | Svensk futurist og forfatter | Skrivning på kundeoplevelse | Coor

Stefan er en svensk futurist og forfatter. Han har en baggrund som journalist og økonom, og arbejder med emner som disruption, adfærdsændring og næste generations lederskab. Hans foretrukne spørgsmål er ganske enkel: hvorfor ikke?

Vil fremtiden involvere en pulsmåler med kunstig intelligens, der kan måle dine følelser og daglige form? Og hvis du er lidt nede på vej hjem fra arbejde, venter der så en kasse på dig med ingredienserne til en brownie? Generation Z er en generation af medarbejdere, der vælger arbejdsgivere og værdibaserede brands at samarbejde med. De vælger i højere grad, hvem de ønsker at være, snarere end forbrugeridentiteten fra tidligere generationer. Hvordan skal vi sammen med vores kunder udvikle os for at leve op til den kommende medarbejders forventninger om en god arbejdsplads? Hør futurist Stefan Hyttfors' syn på, hvordan serviceoplevelsen og forbrugeren kan præges af en unik kundeoplevelse. Corona-krisen påvirker også dette område og vil påvirke os i lang tid fremover. Flere brancher arbejder digitalt, der er ved at opstå nye onlinetjenester, og der er behov for øget fleksibilitet for både virksomheder og medarbejdere. Kravene til en unik kundeoplevelse stiger endnu mere, og der er en forventning om, at virksomheder skal se mennesket som individ snarere end en som en del af en målgruppe. Hvad forventer du af fremtidens serviceoplevelse?

Jeg vil gerne kontaktes

Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede

We have updated our Privacy Policy to help you understand what information we process and why we process it. We have made these updates as new data protection regulations (GDPR) entered into force on 25 May in the European Union / EEA.

GDPR