Coor vinder Magasin udbud i Århus og Odense

Fra den 1. juni bliver Magasin i både Århus og Odense nye kunder.

Siden september 2018 har Coor haft et rigtig godt samarbejde med Magasin i Ålborg. Det har været så godt, at Coor fra 1. juni også har fået Magasin i Århus og Odense som nye kunder.

Vores medarbejdere har ydet en stor indsats og været meget fleksible især under corona, hvilket har givet stor tilfredshed i Magasin i Ålborg. Derfor er Strategic Buyer, Stephan Seerup også glad for, at det bliver Coor, som skal levere den gode service til Magasin i Århus og Odense:

”Det har jo vidst sig, at det har fungeret godt i Ålborg, så vi har stor tiltro til, at der bliver fundet de rigtige folk, og at der er styr på det. For os handler det også om, at kemien skal være i orden, og det er den bestemt, så det passer mig ganske fint”, siger Stephan Seerup.

Medarbejderne får flere forskellige opgaver
Opgaverne indebærer rengøring i de to store Magasiner inklusiv soignering om eftermiddagen, hvor medarbejderne vil være synlige overfor Magasins kunder. I Århus har de fået gårdmandsfunktion, det vil sige, at de sørger for, at Magasins arealer rundt omkring bygningen samt deres varegård står pæne og fri for diverse affaldsproblemer.