Coor kan nu kalde sig eliteleverandør 2021

Titlen som eliteleverandør er givet, fordi Coor var den andenstørste leverandør til det offentlige inden for branchen i 2020.

Et stort tillykke lyder det fra Mercell*, der glædeligt kan fortælle, at ud af samtlige danske virksomheder, der fakturerede til den offentlige sektor i 2020, er Coor Service Management A/S blevet kåret som eliteleverandør 2021.

Coor har derfor modtaget et certifikat, som vist på billedet nedenfor, og et badge som bevis på, at vi har gjort os fortjent til at være en certificeret eliteleverandør.

”Vi er meget glade og stolte over at være blevet kåret som eliteleverandør. Det understreger bare, at vores kunder sætter stor pris på vores medarbejderes arbejde. Alle har knoklet benhårdt under corona sidste år, så at få sådan en anerkendelse er guld værd”, siger Jørgen Utzon, administrerende direktør.

Det er i branchen ved navn ”Ejendomsservice, rengøring og anlægsgartnere”, som Coor har gjort sig bemærket i. Med en samlet fakturasum til det offentlige på intet mindre end 412.668.347 kr., var Coor 6 % større end næste konkurrent – ”En præstation, der påkalder sig al ære og respekt.”

*Mercell er en førende leverandør af digitale udbuds- og indkøbsløsninger i Norden