Nordic Proptech Award - Powered by Coor

Nordic Proptech Awards skal sætte nye standarder for bæredygtige løsninger til ejendomsdrift hos Coor

Et kommende Nordic Proptech Awards skal i samarbejde mellem Proptech Denmak og Coor sætte spot på de mest innovative startups inden for ejendomsbrancen; fortæller Thomas Fog, divisionsdirektør, Property og IFM, Coor:

• I Coor arbejder vi for at redefinere fremtiden for Real Estate & Facility Management, med fokus på bæredygtig drift af bygninger. Derfor har Coor, som fast partner for Proptech Denmark, været med at til skabe Nordic Proptech Awads, hvor fremtidens visionære startups udvælges. Vi vil revolutionere branchen til glæde for kunder og slutbrugere, der kan se frem til en lavere CO2-udledning fra deres bygninger

Fokus på sustainability og løbende udvælgelse

Som forløber for Nordic Proptech Awards vil der blive holdt en række udvælgelsesevents i løbet af 2021, hvor de mest lovende startups inden for ejendomsinnovation og IoT præsenterer mulige løsninger. Til selve awardshowet er der forskellige spor, som startups kan blive nomineret inden for. Et af sporene er ”Sustainability”, som Coor netop er partner på:

Skabt på tværs i Norden

Awarden er et nordisk initiativ skabt på tværs af de nationale proptech organisationer. Dvs. også med PropTech Sweden, PropTech Norway og PropTech Finland:

"Ved at kaste et skarpt lys på regionens intelligente løsninger håber vi på at styrke innovationen og se en stigning i branchens brug af nordiske proptech-løsninger. De nordiske lande har et hurtigt voksende proptech-økosystem med en velanset innovationskultur og stærk krydsbestøvning mellem lande, brancher og virksomheder. Det er et stærkt fundament, som vi med Coor som integral partner vil styrke med Nordic PropTech Awards," siger Nadim Stub, direktør, Proptech Denmark.

Awarden løber af stablen i 1. kvartal 2022 – første event til præsentation og udvælgelse vil snart blive annonceret.

Læs mere om  Proptech her