SmartResponse
Hvad sker, hvis kopimaskinen pludselig svigter, elevatoren ikke fungerer, eller der opstår et uheld med kaffespild på mødelokalets gulvtæppe? Ofte forbliver situationen uændret. Tid er en værdifuld ressource, og det kan være en udfordring at indberette problemerne. Derfor kan det være fristende at overlade ansvaret til en anden.
Coor SmartResponse gør det lettere at rapportere fejl
SmartResponse forenkler processen med at indberette fejl og gør det mere tilgængeligt for medarbejdere at rapportere eventuelle problemer. Med brug af særlige QR-koder placeret på enheder som kopimaskiner, automater, elevatorer, toiletter og konferencefaciliteter, kan medarbejdere nemt indsende fejlrapporter ved hjælp af deres smartphones. Alt, hvad det kræver, er at downloade en QR-læser fra enten App Store eller Google Play, hvilket gør rapporteringsprocessen mere brugervenlig og tilgængelig.
Forbedret fejlhåndtering og øget effektivitet
Ved tildeling af unikke koder til alle enheder og lokaler forenkles processen med at rapportere og rette fejl. Den individuelle QR-kode indeholder præcise oplysninger om enhedens placering eller det pågældende område, hvilket resulterer i en mere præcis dokumentation af fejl. Dette reducerer risikoen for misforståelser, og de ansvarlige håndværkere kan nu planlægge og udføre deres opgaver mere effektivt. Dermed forkortes tiden fra fejlrapportering til fejlrettelse, samtidig med at arbejdskvaliteten forbedres.
Hvad er SmartRespons?
- Implementering af individuelle QR-koder direkte på væsentlige enheder og lokaler
- Brug af en smartphone eller tablet udstyret med en QR-læser for at åbne en dedikeret webformular til fejlrapportering
- Efter indtasting af e-mail i webformularen modtager den rapporterende medarbejder notifikationer, når fejlen er blevet løst
- Automatisk videresendelse af fejlrapporten til Coor efter Fejlrettelsen, hvorefter Coor planlægger
Vil du vide mere? Kontakt os her.
Emil Hassing
Head of OD&T