Sprog / Websted

Languages

Change site

SmartResponse

Hvad sker, hvis kopimaskinen pludselig svigter, elevatoren ikke fungerer, eller der opstår et uheld med kaffespild på mødelokalets gulvtæppe? Ofte forbliver situationen uændret. Tid er en værdifuld ressource, og det kan være en udfordring at indberette problemerne. Derfor kan det være fristende at overlade ansvaret til en anden.

Det kemiske skum, der anvendes til rengøring | Coor

Coor SmartResponse gør det lettere at rapportere fejl

SmartResponse forenkler processen med at indberette fejl og gør det mere tilgængeligt for medarbejdere at rapportere eventuelle problemer. Med brug af særlige QR-koder placeret på enheder som kopimaskiner, automater, elevatorer, toiletter og konferencefaciliteter, kan medarbejdere nemt indsende fejlrapporter ved hjælp af deres smartphones. Alt, hvad det kræver, er at downloade en QR-læser fra enten App Store eller Google Play, hvilket gør rapporteringsprocessen mere brugervenlig og tilgængelig.

Forbedret fejlhåndtering og øget effektivitet

Ved tildeling af unikke koder til alle enheder og lokaler forenkles processen med at rapportere og rette fejl. Den individuelle QR-kode indeholder præcise oplysninger om enhedens placering eller det pågældende område, hvilket resulterer i en mere præcis dokumentation af fejl. Dette reducerer risikoen for misforståelser, og de ansvarlige håndværkere kan nu planlægge og udføre deres opgaver mere effektivt. Dermed forkortes tiden fra fejlrapportering til fejlrettelse, samtidig med at arbejdskvaliteten forbedres.

Hvad er SmartRespons?

  • Implementering af individuelle QR-koder direkte på væsentlige enheder og lokaler
  • Brug af en smartphone eller tablet udstyret med en QR-læser for at åbne en dedikeret webformular til fejlrapportering
  • Efter indtasting af e-mail i webformularen modtager den rapporterende medarbejder notifikationer, når fejlen er blevet løst
  • Automatisk videresendelse af fejlrapporten til Coor efter Fejlrettelsen, hvorefter Coor planlægger

Vil du vide mere? Kontakt os her.

Portræt billede af Emil Hassing

Emil Hassing

Head of OD&T

Ønsker du nyt job?

Tid til en ny udfordring og sikker beskæftigelse? Søg job hos Coor.

GDPR
Klik her for at læse mere om Coors data- og privatlivspolitik.

Coor Privacy policy

We have updated our Privacy Policy to help you understand what information we process and why we process it. We have made these updates as new data protection regulations (GDPR) entered into force on 25 May in the European Union / EEA.

Consent to the processing of personal data

The personal data we process is data provided by you when you fill in a contact form or subscription form on Coor's websites. It is your full name, e-mail address and your phone number or postal address (if and when applicable).

What is the purpose of processing your personal data?

Your personal data is required in order for us to send out the material you expressed an interest in such as press releases, news, and/or newsletters. We also use personal information to contact you personally if you filled in a contact form.

What is the legal basis for processing your personal information?

Our processing of your personal data is based on your consent to the processing. You can revoke your consent at any time by emailing us at info@coor.com

Information about processing your personal data

We have implemented appropriate technical and organizational measures to protect your personal data against loss or unlawful access. The number of persons with access to your personal data is limited. Only persons managing the Coor website you visited and/or who need to process your personal data in accordance with the above purposes will have access to your personal data.

We may also share your personal data with other Coor Group companies and suppliers and business partners who perform services or development on our behalf.

Your personal data may be transferred to a third country, that is, a non-EU / EEA country, in conjunction with Coor's use of the cloud-based services Office 365 provided by Microsoft Ireland Operations Limited ("Microsoft").

When Microsoft provides Office 365 services, Microsoft manages customer data (such as email, files) in data centers in the EU (currently: Dublin (Ireland) and Amsterdam (Netherlands)). However, as an integral part of the Office 365 services, some limited personal information (such as e-mail address) may also be processed in the United States).

In order to comply with applicable data protection requirements, Coor has entered into a data processing agreement with Microsoft and has also entered into standard contractual clauses ("EU Model Clauses") with Microsoft. All Microsoft subcontractors handling personal data in connection with the Office 365 services are committed by Microsoft in accordance with Article 11 of EU Model Clauses.