fastighetsservice för projektutveckling | Coor

Korte fakta om Coor

Coor er en ledende nordisk facility management-leverandør inden for integrerede serviceløsninger (IFM) og single services. Vi tilbyder vores kunder de serviceydelser, som er nødvendige for at en virksomhed eller offentlig institution kan fungere effektivt.

Coor tilbyder serviceydelser inden for interne services (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af kundernes servicevirksomhed. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Vi kalder det smart service – SERVICE med IQ.

Blandt Coors kunder findes et stort antal større og mindre offentlige og private virksomheder i Norden, bl.a. AB Volvo, Dansk Politi, DR, NNIT, NCC, Saab, Sandvik, SAS, Statoil, Skanska, TeliaSonera, Trafikverket, VELUX og Volvo Cars. Coor tager ansvar for virksomhedens aktiviteter i forhold til kunder, medarbejdere, ejere samt virksomhedens påvirkning på samfundet og miljøet i et bredere perspektiv.

I Danmark servicerer Coor dagligt over 30.000 servicebrugere på mere end 300 adresser. Der er 8.900 medarbejdere ansat, primært i Danmark, Sverige, Norge og Finland og en årsomsætning på 7,2 mia. DKK (pr. 30.06.19).

Læs historien om Coor