Jörgen

Nu kan du blive medejer af Coor

Den 16. juni var en stor dag for Coor. Klokken 9:00 fik vi lov til at ringe med den traditionsrige klokke på Nasdaq-børsen i Stockholm for at markere den første handelsdag for Coor-aktien. Vi er nu et børsnoteret selskab med en bred ejerkreds. Desuden optimerede vi Coor-koncernen ved at separere industriservicevirksomheden fra FM-virksomheden. Industriservicevirksomheden fungerer nu som en selvstændig virksomhed, Coor Industrial Services Group (Coor ISG).

Hvad vil alt dette betyde for dig som kunde? På den ene side ikke særlig meget. Vi vil fortsætte med at gøre det, vi altid har gjort – at drive og løbende udvikle vores serviceløsninger, så de understøtter din kernevirksomhed. Det er gennem et stærkt og konkurrencestærkt sortiment og tilfredse kunder, at vi lægger fundamentet til en stabil udvikling og skaber værdi, også for vores aktionærer.

På den anden side tror vi, at også vores kunder vil få gavn af børsnoteringen. For det første er det et kvalitetstegn. Vi har mange kunder, som stiller høje krav til os som serviceleverandør, og som børsnoteret selskab får vi endnu større transparens. En anden fordel er, at vi bliver mere offentlige og dermed mere kendte, hvilket forhåbentlig betyder, at vi får endnu lettere ved at tiltrække gode medarbejdere og kunder. Noteringen vil desuden betyde adgang til det internationale kapitalmarked.

Jørgen Utzon, Adm. direktør, Coor Service Management

Sidst, men ikke mindst, indebærer noteringen en vitalisering af vores virksomhed. Det er en milepæl i vores historie, og koncernen emmer af optimisme og tro på fremtiden. Mere end nogensinde vil vi vise, hvad vi kan. Den tillid, vi har fået fra vores kunder og vores nye aktionærer, skal vi forvalte godt. Målsætningen er at overgå de forventninger, som stilles til os.

Velkommen til et nyt Coor!

Birkerød, august 2015

Jørgen Utzon
Adm. direktør, Coor Service Management i Danmark

Ps: Her kan du se en kort film fra noteringen på Nasdaq Stockholm.

Jörgen

Jørgen Utzon